Dåliig uppdatering .

Förlåt för dålig uppdatering.
Men jag har ju skola, och läxor, + fotboll.
Ska bli bättre men har ingen fritid för bloggen
men jag ska försöka blogga så mkt jag kan ;)
Men eftersom min uppdatering har varit så
dålig så ska jag fixa en ny design och header, bra va?
Kanske kommer upp imorron eller idag :D


---------------------------------------------
SVAR PÅ KOMMENTAR :


lina om Ip-adressen sparas , så lätt att spåra upp er ;):
har du photoshop ? :)


Svar : Inte på min data, men på våran familjedata
har vi det ! Så jag brukar göra min header&designer där.
Som du nu läser där uppe så ska jag fixa en ny design, den
ska jag försöka göra i Photoshop !
Kram / Matilda ♥

© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea