12 saker som ni inte visste.

» jag brukar städa mitt rum 1gång i veckan.
» jag hatar att äta glass på vintern, men på sommaren
är det gott.
» min blogg, och mina designer insepreras av Foki&Isabelle.
» jag har väldigt svårt för att vara mig själv.
» min morfar har drunkat och jag var med. väldigt känslig sak "/
» jag älskar verkligen godis.
» om någon säger att jag är töntig, jobbig, ful&sånt bara på skoj så tar
jag det endån seriöst.
» jag vill bli en stor bloggare.
» jag har en kanin, och fiskar.
» min mamma jobbar på Kappahl.
» jag blir otroligt irriterad om någon har gjort mig ledsen och varit dum , och så gillar
fortfarande min kompis den.
» jag är inte nöjd över mitt utseende.
» jag har en stor hemlig het som bara några få vet om.


© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea