Svaren på frågestunden.





hur har du lärt dej att göra designer?

svar: här.

hur sätter man in saker i "kategorier"?
svar: tryck på ''blogg'' sen på ''kategorier'' och sen så fattar du säkert.

varför började du blogga?

svar: för jag tyckte det verkade kul.

vlken är din favorit färg?

svar: lila, röd och rosa.

hur ofta använder du smink?

svar: varje dag.
tips på bra parfym?
svar: fantasy, assley ashely, sweet rose.
vad är ditt drömyrke?
svar: hmm, vet inte .

vart skulle du vilja bo nånstans om du fick välja helt fritt?
svar: hawii, eller här jag bor nu.

läser du andras bloggar?

svar: självklart.

läser dina föräldrar din blogg?

svar: ibland tror jag .

vad gillar du med att ha blogg?

svar: allt, förutom dumma kommentarer.

vilken är din favorit klädaffär?

svar: Cubus, och Vila tror jag.

vilket är ditt favoritplagg i garderoben?

svar: mina stentvättade jeanstajts.

hur skulle du förklara din personlighet ?

svar: olika, jag är både snäll, dum och kaxig så jag vet inte.

favoritgodis?

svar: sura, söta och seega.

när går du och lägger dig på vardagar/helger?
svar: vardagar 23:00 , helger 00:00 ?  men det brorpå.

vilka umgås du helst med?
svar: mina vänner, och typ vissa killar.

favoritfärg på kläder?
svar: rööd !

gillar någon kille just NU?
isf vem?
svar: nej det gör jag inte.

högst på önskelistan just nu?
svar: mac-book och systemkamera.

fixar du bloggar åt andra?
svar: nej eller om någon vill ha så är det bara att fråga.

vilket humör är du oftast på ?
svar: glad.

vad gillar du mest fotboll elr dans?
svar: båda.

bästa årstid ?
svar: sommar och vinter, men när det är -35 grader ute på vintern så tycker
jag mest om sommaren.

något du aldrig kan sluta skratta åt ? videoklipp/låt/skämtbild elr annat?
svar: http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA tryck på länken så får du se.

favoritblomma?
ros.

hur många bloggar har du haft?
svar: åhh, svår fråga men runt 10.

bästa utlandsresan?
svar: SPANIEN.

ångrar du att du flyttade?
svar: jaa !

favoritdjur?
svar: kanin och hamster.

© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea