» Mobbning.



jag tänkte skriva ett inlägg om mobbning.
seriöst mobbning är det sämsta man kan göra, kränka ner varann och
ja mobbas. ofta så handlar mobbning om hur man ser ut och hur man är. men hallå,?
om alla ska vara lika dana så blir det väll tråkigt? jag tycker att folk så acceptera varanndra som
dom är. själv så har jag blivit mobbad flera gånger och det brode på mitt födelsemärke, jag brydde mig först
och blev ledsen, men efter ett tag så tänkte jag "varför bry sig? jag är jag, och ingen är perfekt".
javisst jag är inte direkt fin och allt, men jag är mig själv och det räker gott och väll. allt har rätt ut sig nu,
men vissa har det värre. vissa blir mobbade dagligen, vissa stannar hemma ifrån skolan. tycker
ni det är okej? att inte vilja gå i skolan, för dom inte vågar? om ni nu mobbar så lägg av, fattar ni inte
att ni förstör liv? våga stå imot, mobba inte för det blir bara värre.
varför hitta fel hos varann, när det finns mer positft . ?
och ni som blir mobbade, strunta i dom. mobbare är som toaletter, antigen är dom full med skit eller helt spolade.
vi pratade om detta idag, och jag vill bara att mina läsare ska förstå :)
KRAM.
och en guldstjärna till dom som läste allt .


© copyright by matildea
 Kommentarer
Postat av: e m m a ♥

jag får en guldstjärna, jippiiieee! (L)

2010-02-17 @ 19:30:29
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea