Min dag.

nu tänker jag berätta om min dag så här långt, haha tråkigt liv xD

först så gick jag till skolan med Ida.
sen hade vi handledning, sjukt kul endån, vi bestämmde
vad vi skulle ta på elvensval, okej inte så kul.
efter det så hade vi spanska, as tråkigt!
svenska hade vi efter det, vi typ gjorde något konsiigt x'd
och sen hade vi lunch, äckelmat ;p
lunchrast, då gjorde jag/vi inte så mycket.
engelska, pratade hela lektionen.
samma på maten, bara babbel ;p
sen hade vi gympa, vi körde klockan, orkar inte förklara vad det är .
sen gick jag hem med Sandra, Pontus och Gustav, snackade lite.
och nu ska jag äta.
senare blir det läxor.

haha min tråkiga dag.



slump bild.


© copyright by matildea
 Kommentarer
Postat av: toova

vilket datum e det elevensval ? <33 mvh tova

2010-02-09 @ 03:43:45
URL: http://towiiz.blogg.se/

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea