About me.



- jag
har jätte svårt att sova på nättarna, rädd för varande litet ljud som låter.
- jag är sjukt svartsjuk av mig.
- jag säger vad jag tycker och känner, är väldigt ärlig.
- jag hatar folk som dissar en hela tiden.
- jag har en snuttefilt som jag fick när jag var liten.
- jag har ett låssas djur, kompis och pojkvän.
- jag har alltid viljat haft en panda som husdjur.
- jag har bara varit seriöst kär 1 gång i mitt liv.
- jag bara älskar disney channel.
- jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig.
- jag vill bryta bennet.
- jag tycker att min familj är den knasigaste familjen i världen.
- jag drömmer ofta om att bli miljonär.
- jag börjar lätt grina på prov, då jag känner att jag inte kommer klara dom.
- jag har spelat gitarr och tvärflöjt.
- jag är mig själv och ingen annan.
- jag tror på ödet.
- jag hatar kineser.
- jag tror på spöken.
- jag är en kaxig liten bitch.
- jag kan sitta framför spegeln i timmer och göra olika ''posar''.
- jag är kär i en kille som jag har varit kär sen den gjorde slut.
- jag älskar östersund.
- jag har gått i cirkus kul&bus och i handboll.
- jag har inte hål i örorna.

så nu kanske ni vet lite mer om mig ;)


© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea