Visste du det här?



Saker du kanske inte visste om mig :

♥ Jag har två kanniner
♥ Jag har en bror
♥ Jag andvänder bara hårspray för det luktar gott
♥ Jag är 100% blondin, har aldrig frägat/slingat håret
♥ Jag är ganska osmart
♥ Jag älskar att hålla på men naglar, ( måla dom )
♥ Jag tänker ganska mycket på utseende
♥ Jag tänker på utseende när det gäller killar,  och såklart hur snäll dom är ;)
♥ Jag har varit riktigt "kär" en gång
♥ Jag hatar att vara ute i skogen
♥ Jag är en kaxig liten tjej
♥ Jag hatar folk som ljuger
♥ Jag vill bli astronaut när jag blir stor
♥ Jag är lite wannbe alla andra när det gäller mode ;)
♥ Jag är envis som en ånsa
♥ Jag älskaaar godis
♥ Jag har haft godislöfte högt en vecka
♥ Jag brukar äta popcorn på veckodagarna ( ibland )
♥ Jag är ingen "fjortis"
♥ Jag har fräknar
♥ Jag är smal
♥ Jag hatar fett
♥ Jag har svårt för att bli brun
♥ Jag älskar att blogga

Så nu vet ni lite mer om mig ;)


© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea