Nu börjar jag :D

Chacha ;)

Nu börjar allt på the realy.
Nu ska jag börja bloggen igen, !
Jag ska lite mer av videoblogg också eller?
Och såklart täävlingar ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på
spotify .
Over it - Ashley Tisdale.
I lovt it ;)♥

Idag har det varit skola också.
Inte kul alls, eller jo lite.
Men vi ####### klockan halv tre och den är
för sent tycker jag.
Sen efter skolan var jag på gårnden eller gårn som
min tremännig säger ;p
Var där med Linn, Emma, Maja, Minna&Emma .
Vi gjorde väll alltsom man bruka göra där.
Haha och ni som inte vet vad gården är så
är det som ett fritids ;p
Inte riktigt men alla som går i 6:an får gå
ditt och typ fika och spela spel .
Bra om man inte har något att göra på dagarna.
Men ni orkar väll inte läsa om min tråkiga vardag?
Men jag skagöra en tävling snart.
Och den ska vara lite speciell.
Så håll dina ögna öppna efter den ;)


© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea