Mode test :)

Beskriv din stil med 3 ord : Gullig, cool och färgglad.
Vad innebär mode för dig? Mycket, mina kläder är viktigt för mig.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Ginatricot, Kappahl, Monki, H&M.
Vilken är din favoritdesigner? Jag har många :)
Hur mycket shoppar du för i månaden? Typ 400kr kanske :)
Dyraste plagget du har? Ett par leebyxor jag har, 1000kr.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Hoppas det !
Brukar du tröstshoppa? Aldrig hänt, men kanske händer.
Högklackat eller lågklackat? Båda, det bror på faktiskt.
Vilken är din drömväska? En jättesöt billabong väska.
Vilket blir ditt nästa köp? Ett par skor.
Favoritplagg just nu? En munk tröja.
Favoritaccessoarer? Ett halsband.



© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea