staden med eemmiiih.

hejhej .
förlåt för lite sen uppdatering om staden,
men bättre sent än aldrig.
jag och emma köpte lika saker ;)
hhah men jag köpte dessa saker.

en rosa kofta 50kr - vila
rosa nagellack 25kr - cubus
rosa smycke 16kr - glitter.
( bilder på det kommer senare, för det är en nyårs outfit =)

dock var det rea på allt så det var ju bra.
men vet ni vem Isabelle Strömberg är?
iaf jag såg henne på glitter idag :D haha om någon
vill veta.

© copyright by matildea
 Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Ja jag har sett New Moon(såklart:P) den var jättebra, bättre än Twilight. Hoppas bara Eclipse blir ännu bttre<3 Ha det så bra:) Har du sett den?

2009-12-30 @ 22:50:11
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: eeeeemmmmmmmmmaaaaaffff.

hihi , o jag såg henne på ginatricot (;

2009-12-30 @ 23:34:21

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea