Hiss eller Diss ♥



♥ Snön - här i Östersund är det ungefär 2dm snö. Också på vädret säger dom att det
ska vara kvar fram till jul. Så i år får vi väll hoppas inte det inte blir någon
grönjul :D

♥ Erik - Ja som nog alla vet så vann Erik på idol. Och det var ju bäst, eller hur ?!:)
Han är fin, och skitbra. Och dom som gillade Calle, sa typ att han hade utveklas mest. Men
Erik kanske var en stjärna innan han kom. Men Erik är ju bäst iallafall.

♥ Sovmorgon - Visst är det inte bara jag som hissar det?:) Hallå typ det bästa av allt.
Man får sova en stund till, och man kan komma pigg till skolan. Så härligt !



♦ Skolan - Åh jag bara känner att jag inte orkar skolan. Det finns typ bara några
fördelar till skolan, och det är att träffa kompisar. Sen så är allt jobbigt.
Alla lektioner och allt. ! Så det fick bli en diss.

♦ Julkalendern - Är det bara jag som tycker den är tråkig eller? Man vet ju vad som kommer hända.
Och den är inge kul. Plus att dom sjunger typ hela tiden. inge kul.. inge kul..

♦ 2010 - Nämen 2010 är snart här. Inte bra, jag vill ju ha kvar 2009, jag kommer sakna det så in i bomben.
Plus att 2010 är så konstig att säga :P


© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea