Guds Tre Flickor

Hejhej.
Ska snart se Guds Tre Flickor på datan.
Någon av mina läsare som har sett det?
Det är iallafall jätte bra.
Det handlar om tre flickor, Lo, Jennie, och Denise.
Sen så kan jag inte berätta något mer, det går liksom inte :P



Inte så bra bild , men det är Lo, Jennie, Denise och Gud på bilden :P

och för ni som har sett den, hiss eller diss ?

© copyright by matildea
 Kommentarer
Postat av: bettan

jag har sätt det :) hihi <3

/bettan

2009-12-20 @ 20:57:33
Postat av: j med ett j -[pjohanna.blogg.se[

HISS HISS HISS HISS OCH TILL SLUT - DUBBEL HISS! :D



Sv:tack! du me :)

lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-12-21 @ 13:17:24
URL: http://pjohanna.blogg.se/

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea