Godmorgon ♥

Tycker ni att Godmorgon blir en vanlig rubrik för mig ? :P
Det tycker jag iallafall.
Aa , idag vaknade jag klockan 10:00, och då
tog jag mig en dusch och fixade mig lite .
Sen blev det frukost.
Och idag ska jag vara med Linn, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men
om vad vi har gjort uppdaterar jag senare om ;)

Ikväll ska jag på middag hos mig gudmor&gudfar, där dom bor är det superduper fint. Det är
vid marieby ungefär . Hon har sjötomt och när man sitter i bastun så har hon utsikt över Storsjön. Huset
är byggt själv, Gunnar som min gudfar heter har byggt det, väldigt cool iallafall ;)

Vad ska mina läsare hitta på idag då? :)



Linn och jag :D ♥

© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea