Förlåt igen.. ♥

Hej sötnosar ♥
Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt.
Men nu är det helg och då kommer det många inlägg ;D
hehe..
Ja idag var det skola, vi sl.utade klockan halv ett, åh så skönt.
Och idag så kollade vi på lucia, som vissa andra säkert gjorde.
Tyvär så hade jag inte med mig min kamera så jag kunde
inte ta några bilder ;/ Menmen, ni får nöja er med text och ord ;)
Ah och nu sitter jag här.. Jag har mysat till mig lite och satt på mig min
pyjamas ;p , den är ju så skön.
Men vad har mina läsare gjort idag ?


en kostig bild. för ni vet väll vad jag tycker
om inlägg utan någon bild ? TRÅÅKIGT . ♥

PUSS ♥

© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea