ETT INLÄGG TILL DOM JAG SAKNAR.

Nu kommer ett inlägg till dom jag saknar.

Ja som mina läsare kanske inte vet så gick jag på Lillsjö förut.
Och det var bäst.
Alla mina bästavänner gick på skolan och endel i min klass.
Emma och Linn gick i klassen under mig då, och dom är mina bästavänner.
Emma, Hanna och Maja gick i min klass, och Minna i min parallel klass.
Och dom är mina bästavänner.

Men så när vi började på Storsjö så var vi tvungen att separer klasserna, vilket
var jätte jobbigt.
Men jag var ju självklart glad över att jag hamnade med Hanna.
Men jag grinade dag och natt för att jag vill ju inte lämna Emma och Linn.
+ att jag vill ju gå i samma klass som, Minna, Emma & Maja.
Men det jag vill komma fram till är att JAG SAKNAR tiderna på Lillsjö
och jag vill medela till Linn , Emma, Emma, Maja, Minna och Hanna att jag
alltid kommer att älskar er.
Linn, Emma, Emma, Maja och Minna även fast jag inte går i samma klass/skola så vill
jag att ni aldrig aldrig aldrig lämna mig, för utan er ingen mig.
JAG ÄLSKAR ER. ♥

   

 

 

( ett inlägg som är till dom ) ♥

© copyright by matildea
 Kommentarer
Postat av: www.emmafresker.blogg.se

sött :)

2009-12-09 @ 21:47:08
URL: http://missfresker.blogg.se/
Postat av: majaa och emma l

saknar di meed! dundermkt<33

2009-12-10 @ 08:49:13
Postat av: Minnaa

Kommer aldrig att lämna dig! lovar (L)

+ jag saknar dig med. du vet inte hur mycket! (L)

2009-12-10 @ 11:08:23
URL: http://lillminnaa.blogg.se/

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea