Bilder och mer :D

Nu kommer lite bilder ifrån julafton2009 ! eller ja, collage , för jag
orkar inte ladda upp bilder en&en ;)





den äkta tomten , som inte var JAG *host host*



okej nu ska jag skriva upp ALLT jag fick ;) ♥

♥ plattång
♥ ipod
♥ kläder bla : hood, jeans, tröja osv..
♥ pyjamas
♥ smyckehängare
♥ toflor
♥ tvål , princesstvål&hello kitty tvål
♥ 400kr
♥ biobiljett
♥ spegel
♥ hannahmontana strumpor&bok
♥ ryggsäck
♥ fransk manikyr box + diamanter som man sätter på naglarna
♥ kappa
♥ mössa&skidunderställ
♥ underkläder
och kanske något mer som jag inte vet XD ♥
Men jag blev iallafall jätte nöjd.♥

Puuss hej .♥




© copyright by matildea
 Kommentarer

  Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:

  Kommentar:

  © copyright by matildea